Linaa90 minigim1669 ay ben de lina istiyorum canım eşimin adı anıl hem onun tersi oluyor diye.. lina da i harfi baskın olduğu için sanırım büyük ünlü uyumuna uyan isimler daha şık durur gibi “mine “gibi mesela yani ince ile başlayıp ince ile biterse uyumlu olur 🌸
Fik Lina ismini bende düşünüyorum kız için 🥰 Asel Lina yapabilirsin arkadaşım koydu aseli sevdiğim bir isimdi 🤭
minigim1669 Dmervwm defne çok güzel bir isim kulağa hoş geliyor. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Dmervwm minigim1669 amin Rabbım hepimize sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin insallah evet çok naif kibar Bi isim