xbebegimx kanda plt değerine bıkmadılar mı?
Ben sadece oksapar kullanıyorum yeterli geliyor mu diye plt testi yapıldı
08de ignemi oldum 12′de kan verdim. Kontrol edildi. Bu benim 6. Haftamda yapıldı. Şuan 21. Haftadayım.
Ben de kan sulandırıcı kullanıyorum kan verirsem şimdi geç durur vs diye düşünüyordum. Hiç öyle olmadı sanki hiç oksapar kullanmıyormuşum gibi he zamanki gibi çabuk pıhtılaşıyor.
Kanamam olursa nasıl duracak diyordum. Bu endişem de geçti