38+6 haftalık hamileyim. Akşam üzeri kasılmalar başladı ama sancı ve agrı yok. Bi ara belim ağrımaya başladı, sıcak gir duş aldım. Bu kasılmalar nst de olan kasılmalar sonra dedim dakika tutayım 4 dakika da bir beneğim toplanıyor karın sertleşip bırakıyor, bu sizce de saçma değil mi 4 dakika da bir nasıl kasılma olabilir bu nedir neyin habercisi.