Merveklc3 Kiwi12 ben bugün gittim 2900 dedi 2 hafta önden gidiyormuş Makarna pilav et meyve yeme dedi ne yiyeceğim ben hahah😂
Btlklnc duyguutopall az önce doktordan cıktım 36+1iz ıkı hafta gerılık devam edıyor ve 2300 olmuss. Yanı 10 gündür sadece 300 gr almıs gelısmıyor dedii haftaya cuma yanı 37.haftada almamız lazım dedı bıde boynuna ıkı kere kordon dolanmıss 😔