Merhaba! Dün doktorumuz detaylı usg yaptı ve bebeğimin bağıraaklarında parlama olduğunu söyledi. Aminiyosentez önderdi doktorum ama öncesinde de bir kanamam olup durmuştu bebek kan da yutmuş olabilirmiş o yüzden bu parlaklık görünüyor olabilirmiş. Başına gelen oldu mu daha önce ?