Selam kızlar benim bebeğim haziran sonu temmuz başı doğacak yenidoğan zıbınları nasıl almalıyım bilmiyorum kısa kol mu uzun mu kimisi bebekler 40ına kadar kısa kollu giydirilmez diyor anlamını bilmiyorum kimisi bizim giydiğimizin iki katı olması gerekiyor diyor yenidoğan olduğu için tecrübeli anneler yorum yapabilir mi