Deneyimli anneler ve benim gibi anneliğe hazırlanan hanımlar sizlere bir sorum var 🙈20.haftadayım ilk gebeliğim.Malum fiyatlar almış başını gidiyor , bir süredir bebek bezi stoklamalı mıyım diye düşünüyorum ancak hiçbir deneyimim de yok. Sizce kaç numara bezden kaç paket almalıyım? Allerji ihtimalini de düşünürsek birkaç çeşit bez almak daha mı mantıklı olur?