Yelsink Aslhnam benimde kanamam çok oldu verdi kullandım sonra lekeye dönüştü sonra daha olmadi ama tedbir amaclı yine kullandırıyor doktor sakın ihmal etme belliki bi risk vardır
Aytekinnn Aslhnam evet öyledir. Progestan çok yararlı. Sağ salim kucağımıza alalım inşeAllah bebeklerimizi😘
baharkaya12 Banubebek1 ben de o haftalarda başlamıştım bir değerin sınırda tedbir olarak kullan dedi şükür bir problem yok
Rabissssscee Aslhnam bende hiç bir sorun yokken önceden başarısız tedavilerim ve kimyasal gebeliğim olduğu için önlem amaçlı 13 haftaya kadar kullandım
Rabissssscee Progestan hormonu Rahim duvarınızın kalınlaşması için salgılanan bir hormondur. Kalınlık yeterli değilse önlem amaçlıdır tedirgin olmayın doktorunuz ona göre yol izlemiştir bir zararı yok