Anonim01 Daha dönmesi için erken değil mi. Ne yapmam gerekiyor arkadaşlar bu süreçte. Nasıl anlarız acaba dönüp dönmediğini
Mom_89 Anonim01 37. Haftaya kadar bekleyelim dedi doktorum benim bekledik hala dönme yok Haftaya dogumum var ama doğum esnasında bile dönen oluyormus öyle duydum. Ve bugün kuaforumden duydum 8 çocuk annesi hepsi normal doğum tecrübeli diye dinleyip yapacağım karnıma güzelce zeytinyağı sürüp iyice ovucam ve alttan hafif bastırmami ayaklarımı da yukarı dikmeyi söyledi.
saleymom Anonim01 gönlünü ferah tut. doğum yapacağım günün sabahında kontrolüm vardı daha bebek dönmemiş dedi ama gecesine sancım başladı ve normal doğum yaptım 38+3 te ☺️
Yesraan Anonim01 daha döner canım benimkide öyledi dönmüştü benn secde pozisyonu yaptım yerleri sil iki elini köy yere kalçan koltukta kalsın egil
Demet4_4 Ayakları yukari dikmek çok tehlikeli bebek ne zaman dönecegini kendisi ayarliyo sizin bişey yapmaniza gerek yok 38 39 haftada dogum desek normal dogumda 40. Haftada falan dogar o zamana kadar döner bebiş yani daha vaktiniz var☺️
Kiwi12 Anonim01 ben 32 haftalıkke gıtmıstım doktora dönmüş doğum pozisyon unda dedı ama arkadasımla aramda bır ay vardı onun kı 35 haftalıkken dondu
Merveklc3 Anonim01 eğer kafası aşağıda ise genital organa doğru baskı yapar göver deliginiz felan ağrı olur ben34 haftalığım doktor pozisyonu tam normal doğuma göre dedi
Deryaselin Dönmesi için bol bol haraket edin ve yürüyüş çok önemli gerçekten benimki 32 haftada döndü