Kızlar merhaba,4 gündür ara ara kahverengi lekelenmem var bir türlü kırmızı normal adet kanamasına dönmüyordu,sökülmüyorum diye yürüyüşler yapıyordum,normalde düzenli adet olan biriyim,ilk gün kahverengi leke gelse de ikinci gün muhakkak kırmızıya dönerdi… Dördüncü gün oldu kahverengi devam ediyor,ben de test yapayım dedim ve 5. Dakika da ikinci çizgi çıktı ve ben şok… sizce test yanılıyor olabilir mi? Yani o kahverengi lekelenmeler yerleşme kanamasımıydı?? Yardımmm :))