aysenur449 Kaç cm açıklık ile doğum başlar bana doktor 3 buçuk cm dedi bugün ama 2 hafta sürer falan dedi
Asilinannesi16 aysenur449 arkadaşım 2 cm açıklıkla gitti yatış verdiler 6 saat sonra doğum yapti ama kişiden kisiye değişiyor muhtemelen doktor bu yüzden gondermis olabilir sizi
twofruits aysenur449 2.5-3 cm açılma ile yatış yaptım kendi sancılarım vardı ama yeterli değildi suni ile doğum yaptım öğlen 1 de yatışım oldu akşam 11 de doğumum sancı olmadığı için göndermiş olabilir ama iki hafta süreceğini sanmam ya
Tubatgn aysenur449 Ben 2 cm açıklık ile 3 hafta gezdim canım sancı çıkmadı suni vermediler usgye göre 41de reglime göre 40+3te geldi
aysenur449 Asilinannesi16 herkes aynısını söylüyor doktor seni nasıl gönderdi diye bende anlamadım sancım yok diye mi acaba ben mi yanlış anladım çözemedim ama eminim öyle söyledi
Asilinannesi16 aysenur449 Belki sancı yok diye göndermiş olabilir ama yatış verip takip etmesi daha mantikli sanki her doktor farklı ondan net birşey diyemiyorum 🤷🏼♀
Linasel Tubatgn bende 38+0 ım şuan 2 gün önce 2 cm açıklığım vardı doktorum haftayı beklemez dedi ama sancı vs hiç bişeyim yok acaba suni mi verirler sancım olmazsa
aysenur449 Tubatgn ay normalmiş o zaman benim ki de demekki sancıyı bekliyor doktor inşallah tez vakitte gelir artık mide ağrılarından duramıyorum
MugeGuness Sancı olmadığı veya su gelmediği için göndermiştir belki. Ben suyum geldi diye hastaneye gitmiştim 2 cm de açılmam vardı hemen yatış yaptılar. Gece 1de hastaneye yatışım oldu sabah 10.40da doğum yaptım