Gnrerdnc Edafmo ama bana doktor nst bağladı 37 haftamdayım hafıf sancıların başlamış dedi o yüzden 38 alalım dedi
Gnrerdnc Edafmo sezaryan planladık zaten nst de hafif sancılarım başlamış 38 haftasında sezaryan olsam sızce erken mı 40 mı beklemem gerek
Edafmo Gnrerdnc yok hayır 37den sonra alınabiliyor bebekler bş problem olacağını sanmam zaten sancı çıkmışsa normal doğum başlamadan alması lazım