babygst Transfer günü namaz kılmamıştım ama 2. günü tekrar başlamıştım.Gusül abdesti almanızı gerektirecek bir durum yok diye biliyorum. Sonuçta sağlıkla ilgili bir durum. Manevi olarak rahatlattığı için bırakmak istemedim namazımı.Ben sadece namaz abdesti aldım, bir hocaya anlatmıştım durumu oturarak mamaz kılabilir miyim diye, o da olur demişti. Şu son bir haftaya kadar kıldım, sadece kanamam olunca bir haftadır istirahat ediyorum. 3 ay oldu oturarak namaz kılmaya devam edeceğim.