Mustafaninannesi Merhaba su an 124 kg yum doktorum bu gun bu kiloyla zor normal dogum sezeryan yapariz dedi ve epidural yada spinal olmaz genel anestezi olursun dedi basina boyle bisey gelen var mi?
Cnnakbb Mustafaninannesi benimde kilom var ki iki ayda 10 kilo verdim bulantılardan bende bebeğimin ilk anını görmeyi çok istemiştim araştırdım fazla kiloda zor diyorlar ama önemli olan bebeğimizle bizim sağlığımız hayırlısını diliyorum
Mustafaninannesi Arenbebek evet doktorum bana da ayni seyi soyledi bel noktasini mi ne bulamiyolarmis bu sebepten genel hem senin icin hem bizim icin iyi olur dedi. Ama bi ihtimal sorayim yapan varmi diye merak ettim
Mustafaninannesi Miraykaptan bende merak icindeyim nasil olcak diye belden uyusturma cok istemistim ama nasip degil gibi
Arenbebek Mustafaninannesi bende spinal istiyordum ama riskli falan dediler etrafimdaki insanlar genel Olcam sanirim 34+4 um dogum 5 aralik hayirlisiyla bebislerimizi kucagimiza aliriz ins canim
Mustafaninannesi Miraykaptan aynen sutun gelmemesi ve zor ayilma felan ten tene temas isteyen insandim ben ya moralim bozuldu baya sizin doktorunuz kim
Miraykaptan Mustafaninannesi bn Sakarya'da yasiyorum 34 haftalık olucam daha konudmamistk dogumu şimdi böyle duyunca üzüldüm
Mustafaninannesi Miraykaptan bende 30+5 im sordum bugun normal dogum zor bu kiloyla dedi benim doktorum kiloya takmis olabilir bence biraz belki seninki normale bisey demez
Miraykaptan Mustafaninannesi 32 haftada gitmiştim bn normal düşün sezeryan a sartlama kendini istyosanda yaparız beş dakka lik iş demişti ama uyuşma işini konusmamistk bidahaki kontrolde sorucam
Mustafaninannesi Bahar11mucize 100 kg ve bel bolgesinin yag oranina bagliymis omurilik sivisini bulamama gibi
Mustafaninannesi Miraykaptan ne guzel doktor keske benimkide normal konusunda bana destek verse zaten buyuk bi ihtimal 40 a dayanirsam normal.yaparim artik dinlemem onu 😂
Bahar11mucize Mustafaninannesi ben hiç duymadımda ben şuan 106 107 arasında gidip geliyorum benim bebğim ters şuan ama döneese normal olurmu dedim olur tabi dedi ama bu uyutma işini sezeryanı soröadım bidaki gittiğimde sorucam mutlaka
Arenbebek Bende spinal istiyordum ama bel agrisi bas agrisi oluyormus korktum resmen insanlar baski yapti ustume yapma spinal diye sanirim genel yapicam 34+4 um henuz kafam karisik . Geneldende korkuyorum