Mavinin_kadini Bugün 14+4 olduk. Çok nadiren kuş kanat çırpması gibi birşeyler hissediyorum. Sizde de oluyor mu? Hamilelik nasıl geçiyor?
bebitomom Mavinin_kadini aynı hafta aynı gün bizde 14+4 haftalığız bende bazen karnımda bişeyler akıyor gibi hissediyorum hata karnımda aşağıda kalp atışı gibi hareket oldu eşimde gördü ama şuan ufak mümkün mü bilmiyorum
Mavinin_kadini bebitomom doktoruma sordum bunu karın iç duvarına vuruyorsa saniyelik hissedebilirsin demişti. 2. Gebelikte biraz daha erken hissediliyormuş.
Fik Bende hissetmiştim 14. Haftalarda ara ara nadir hissediyorum özellikle sevdiğim bir şey yiyince kıpırtılat oluyor sanki şimdi 15+2 haftalığım 🥰
Mavinin_kadini Fik ay benim korktuğum haftalar. İlk gebeliğimde 17. Haftada kaybettim. Şimdi serklaj yapıldı.
bebitomom Mavinin_kadini amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻 benim 12 haftada baya çıktı karnım ama sanırım şişkinlikti şuan indi ama var yani gören anlıyor hamile olduğumu minnak bir top koymular sanki ama alt karnım var nedense 😊 sizin çıktı mı ?
Mavinin_kadini Mr29 herkesin bir olmayabilir. Doktorlarda 20. Haftadan sonra ilk gebelikte anne hisseder diyor. Ama benim 2. Gebelik, ilk bebeğimi kaybetmiştim
Mavinin_kadini bebitomom benim gebeliğim riskli olduğu için kimseye söylemedim. Annemde kalıyorum. Annem diyo alt göbeğin çıkmış bende dikkat ettim evet çıkmış belim kalınlaşmış. Mide kısmım benimde şiş kabızlık sorunu var. 😅
Pnr_KMRC1 birannis_ seğirme nerde oluyor kasıktamı benim geçen gün gögüs kafesimin altında seğirme gibi bişey oldu post açmıştım hatta bebek hareketi değil dediler ☺️
Fik Ruhsuz malesef kuzum senin belli oldu mu 31 inde randevum var devlette başka doktora aldım özelden gelen o da mırın kırın eder söylemez ise özele gitmeyi düşünüyorum