Yenianne-20 Ben iki doğumumu da şehir hastanesinde yaptım memnunum merak ettiğiniz soruları yanıtlayabilirim
Asenakardg Yenianne-20 Nasıldı süreciniz peki sancı odası vs doğumdan sonra eşiniz bebeğinizi görebildimi