Gzz19 Arkadaşlar selam.. Gebeliğimi yeni öğrendiğim günlerdeyim troit ilacı kullanıyordum zaten haşimatom hala yüksek benim gibi olanlar sizin süreçler nasıl ilerliyor?? İlaç dozu artması gerekir mi ?
ruya-s Gzz19 doktora gitmelisin ben bugün tiroid usg çektirdim ilacın dozu düzenlenecekti kesinlikle gitmelisin çok önemli. Doktor kullanmazsan bebekte düşüğe ve zeka geriliğine engelli bebeğe yol açar dedi
Sumyduman Gzz19 bende de düşük değerlerde haşimato vardı doktoruma söyledim anti tpo bakmadı tsh baktı sadece 2.6 idi normal dedi ilaç vermedi. Buna ara ara baktırmam gerekir mi ki bilemedim.
Seyosss Sumyduman evet bakman gerekir kendi kendinin doktoru ol ayda bir git hiçbir şey kaybetmezsin bu tiroid değerleri çok değişiyor hele bir kez oynamaya başladıysa bu yüzden önemse