0605_ @Mediha99 evet kızlar korkmayın ilk doğumumda göbeğim çok azdı ama belim bayağı kalınlaşmıştı, ve çok şükür doğumdan sonra eski halime hatta daha zayıf olarak döndüm spor vs yapmadım . Sadece dikkat ettim yediklerime o kadar. Şimdi 2. Ye hamileyim bakalım nasip kısmet inşallah yine aynı olur 😀