Lütfen bilen yazabilir mi? Uzun zamandır gidecek hastane bulamıyorum!!!
Merhaba kızlar depremden dolayı kontrol için hastane bulamıyorum. Duyduğum ve okuduğum kadarıyla Mozaik Hastanesi hizmet vermeye devam ediyor. Hastaneyi arıyorum ama bilgi alamıyorum. Aranızda giden varsa bilgilendirebilir mi? Doktorlar kimler? Memnun kaldınız mı? Ve randevu almak gerekiyor mu?