littlermonmyyy anne adayları ve anneler hepinize merhaba. ovülasyon gününde yaşadığım korunmasız ilişkiden neredeyse 2 hafta geçti. bel, kasık ağrısı, şişkinlik , mide bulantısı ve göğüslerimde inanılmaz bir ağrı çekiyorum. bazen iğne batıyor gibi normalde regl öncesi hiç bu tarz hisler yaşamadım. son regl tarihim ayın 13 ü normal tarihi ise ayın 10u oluyor. önceki ay 3 gün gecikmişti kan testi yaptırsam kanda belli olur mu?
BurcuY littlermonmyyy olur kuzum kanda çıkar bence ☺️Hatta erken gebelik testi ile de bi bak istersen onda da çıkabilir ☺️ İnş hamilesindir 🙏
littlermonmyyy BurcuY insan bedenini tanıyormuş gerçekten bu ağrı sızı biraz farklı bende öyle umuyorum🎈
weallwantlove Sinemm00 ay maşallah hayırlı olsuun 😊💛 yumurtlama dönemin ne zamandı ki bir hafta kala çift çizgi gördün canım?
Sinemm00 weallwantlove yumurtlamayı takip etmedim canım üç programa göre hareket ettim bide adet gittiği günü değerlendirdik 😊