1Mavimavi Arkadaşlar sezeryan doğumda 2 gün mü tutuyorlar Son 6 haftam kaldı doğuma Doğum paketlerinizi aldınızmı Doktorum klinikden gelecek hastanenin doktoru değil Paket almadan direk yatış mı yaptırdınız acaba Bilgilendirebilirmisiniz ??
tazemommyy 1Mavimavi izanda Süleyman beye gidiyorum devlette de ediz hanıma gittim çok ilgiliydi ona da devam edeceğim