Bi saattir tansiyonum 14.9 ödemlerim de aşırı ödemlerim vardı zaten tansiyonum normaldi ama bugün ellerim felan daha fazla şişti ayrıca gaz sancısı adet ağrısı yada kabız olursun tubalet hissi olur ya üçünün karışımı bi ağrı var kasıklarımda yarında kontrolüm var ama acile gitmelimiyim 38.haftadayım bide ilk genelik olunca son zamanlar herşey birnirine karışıyor ayırt edemiyorum doğummu normalmi anormalmi felan