Öncelikle, biraz fazla oldu özür dileriz❤️ İyi akşamlar teyzeler🥰 Umarım iyisinizdir, 12+4 olduk, bir haftadır işlerimi, yürümemi kısıtlayan, zorlaştıran diz ağrısı yaşıyorum. Önce sol dizimdi sadece şimdi iki dizim de ağrıyor, doktoruma söyledim sadece bi merhem önerdi ama fayda etmiyor. Bunu yaşayan oldumu? Ne yaptınız?❤️