Kızlar 34+4 normal doğumdan aşırı korkuyorum bir de panik atak var bende ondan dolayı en son kontrol de doktora sezaryan düşünüyorum dedim doktor da normal doğum biraz meşaketli dedi süreç uzun dedi sezaryan olursa 9 Nisan da 38 i dolduruyor ondan sonra ki istediğiniz bir tarih alırız herşeyi iyi gidiyor dedi tabi o güne kadar herhangi bir sorun olmazsa dedi 23 ünde kontrolümüz var arafta kaldım siz ce gittiğim de çatı kontrolü yaptırıyım mı en azından içim de kalmaz belki gerçekten normal doğuma el verişli değildir siz ce ne yapıyım 😂🥹