bitterciko ipekbocegim ilk 3 ayın içinde tutmak kolay aslında pek etkilemiyor ama sonrası için zor . Daha önceki hamileliğimde ilk 3 ay içine denk geldi tuttum zorlanmadım ama şimdi gözüm yemiyor
EsraDabakzkal Doktorum iftarla sahur arasında iyi beslenirsen herhangi gir sorun olmayacağını söyledi. O yüzden deneyeceğim. Şuan 15 hf 🦋
ipekbocegim Bazı kişiler cok vicdan yaptırıyor o daha küçücük nasıl tüm gün aç susuz beklemeyi düşünüyorsun diye. Ama kendimi iyi hissediyorum tutmamak da vicdan yaptıracak bana 😢
Ayssayss Bence kendinizi deneyin tutabilirseniz tutun, gün içinde uyuyorsanız falan süreç sizin için kolay geçer hemde gebeliğin başındasınız. Ben şuan 24. Haftamdayım tutabilceğimi sanmıyorum çünkü ilk zamanlara göre iştahım artmış durumda..