Mutlulugummm valla ben olmadım ama korkmuyorum bizim insanımız bişeyleri abartmasa olmuyor şöyle düşün doktor iki parmağını sokuyor dayanamıyor ama 3 kiloluk bebek çıkıyor normal doğuruyor insanı korkutan çok kişi var bence psikolojik etki ediyor mesela biri çıkıp çok zordu deyince hemen bizler de acaba zor mu olacak diyoruz diyelim doktor gel dedi ve gittik aklımıza hemen canımızın çok acıyacağı geldiği için acımasa da acıyormuş gibi hissediyoruz korkmak yok güçlü olacağız bebeğimiz için gerekirse yiyeceğiz o parmakları 😂