35 haftalığız bu zamana kadar muayenelerimi hep özelde yaptırdım doğumu da özelde istiyodum. Devlette doğumla ilgili hep kötü örnekler duyduğum için istemiyodum azarlıyorlar vs diye ama bi yandan da özele o kadar para vermeye gerek var mı diye düşünmeye başladım. Zeynep Kamilde doğum yapan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?