Cansuergul Normalde 15+6 günlük hamileyim ancak bebeğim 17+3 gözüküyor. Doktor kesinlikle şeker yüklemesi yaptırmam gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayanlar oldu mu bir problem olur mu?
cicek52 Cansuergul benim bebeğim de iki hafta önden gidiyor ama doktorum şeker yüklemesiyle ilgili bir şey demedi. Cinsiyetle alakalı önden gidiyor dedi
selinsmother Cansuergul benim bebiş de 2 hafta önden gidiyor 23+1 de şeker yüklemesini yaptırdı çıkmadı çok şükür önden gitmeye devam
ardensmom34 Cansuergul 23 haftalıkken detaylı ultrason da 10 gün ilerde demişti şeker yüklemeside yaptırdım şekerde çıkmadı 28. Haftada hala 10 günlük ilerdeyiz doktor bi sıkıntı olarak görmedi güzel beslenmeden kaynaklı olabilir dedi ☺️
Minis122 Cansuergul benim bebegimde 18+6 olmais gerekti 20+2 haftalikti bu cok normal bu durm.dedi bana doktorum
Onder Benim bebeğim de o haftalarda iki hafta önden gidiyordu 31. Haftadayım hala önden gidiyor 2 hafta. Şeker yüklemesi de yaptırdım şeker çıkmadı. Doktor sağlıklı bir önden gidiş bir problem yok anne güzel besleniyor demekki dedi 😊
Cansuergul ardensmom34 peki bizim yaşadığımız şeyler yani haftaya göre büyüme oranı olsun vücudumuzdaki değişiklikler olsun onlar bebeğe göre mi ilerliyor bizim hamileligimize göre mi
Elifberenzeynep Cansuergul genelde şeker hastası olan anneler veya gebelik şekeri olan annelerin bebekleri hızlı kilo aliyo gelisimi önden gidiyo o yuzden istemistir sizden test. Birde erkek bebek olunca haftası önden gidebiliyo
Kiymetyildiz Haftamda gittim ultrasonda 17+4 olarak gözüktü kafası da büyük dedi. Bebeğim erkek. Ben de iştahım çok açık çok yiyorum dedim karbonditratı biraz kes dedi 😅 ilk baş ben de çok taktım ama şu an pek umursamıyorum. Doktor bi sıkıntı olmuş olsa söylerdi yani sordum çünkü