Hilal8716 Kızlar merhaba ben 1 yıldır citoles 10 mg kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince direkt bıraktım ama şuan ataklarım kaygı bozukluklarım tekrar başladı hamile olup antidepresan kullanan var mı🥺
Hzzz Hilal8716 hamilelikte antidepresan kullanımı mümkün değil doktorunuza danışın mutlaka bıraktım gitti demeyin
Kubrakck2222 Hilal8716 ben de kullanıyordum doktorum bana bıraktırdı izin vermedi, ama gebelikte içilebilen antidepresanlat kullananlar var. Doktorunuzla konuşun mutlaka bi çözümü vardır ben kendime zehir ettim kaygı bozukluğu yüzünden gebeliğimi. Çok geçmiş olsun 🌸
gulsahklkn Hilal8716 bende panik atak sebebiyle kullanıyodum düşük dozda öğrendiğim an bıraktım şuan bi sıkıntı yaşamıyorum zaten terapi de görmüştüm kadın doğum doktoruma ne nolur ne olmaz diye danıştım tekrar başlamam gerekirse diye bazı antidepresanlar serbestmiş tabi ne kadar güvenilir bebeğe hiç mi zararı olmuyo endişelendiren bi durum. Kaygı bozukluğuyla yaşamak çok zor bebekte etkilenir önemsenmesi gereken bi konu mutlaka doktoruna sor ona göre başla belki ilacını değiştirir
Ayssayss Hilal8716 bende 20 mg kullanıyordum bıraktım. İlk başlarda çook zorlanmıştım en ufak üzüntümde depresif modada giriyordum ama zamanla vücudum ilaçsızlığa alıştı. Şuan 24. Haftamdayım sanki daha önce hiç ilaç kullanmamışm gibi hissediyorum biraz sabır ve zamana ihtiyacınız var 🙏🏻
Hilal8716 Ayssayss 19. Haftadayım ben de yaşadığım stres durumu kaygı durumu bebeği kötü etkileyecek diye korkuyorum
Ayssayss Bıraktıkran sonra bi kaç hafta zaten aşırı depresif modda olmanız çok normal, zamanla azalıp geçiyor. İlaç yerine terapi şeklinde destekle devam edebilirsiniz. Ben hamileliktten önce de terapi sayesinde ilaç dozumu azaltmıştım