Duyurulur!
Öncelikle yorum yapan arkadaşlara iyi veya kötü herkese teşekkürler
Bazı çok bilmiş arkadaşlar gereksiz yorumlarda bulunmuş yok doktorun yasaklamış burda içini mi rahatlatmaya çalışıyorsun vs diye !
Yazımı dikkatlice okumuş olsalardı anlarlardı diye düşünüyorum 😅 çok açık yazdım böyle bir genel tabir kullanmadı etli yada etsiz diye ! Sizce etsiz yenir mi ? Soru bu kadar net
Kiii o sıra da doktoruma da yazdım çok bilmiş arkadaşlar doktorum etsiz ise yemende sakınca yok dedi !