Kızlar 3 bucuk aylık hamileyim. 2 aydır sol bacak ağrısı kalça batması beni mahvetti ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum dönemiyorum vs vitamin eksikliğimde yok doktorlara soruyorum bişe söyleyemiyolar hepsi farklı bişe söylüyor. Hamilelikten önce regli dönemlerimdede bazen ağrı vururdu ama şimdi sürekli geçmiyorda yorgun oldugumda resmen yatamıyorum üstüne oturuyorum bu durumu yaşayan var mı