BbabyMom Gulsen_tanrikulu benım doktorum tam boyunu soylemıyor bugün kontrolümüz vardı 35 haftalıkolduk 2.890 gr haftasına uyumlu dedı
Gulsen_tanrikulu MelisBerdo benim kilosu 1415 çıktı da kilosuna güzel dedi boyuna bişey demeyince merak ettim
Mervinho Bugün ben de 29+2yim. 14 martta gittim 38.5cm dedi. Anormal olsa doktorunuz söylerdi bence normaldir
btllsk Gulsen_tanrikulu 29 haftalıkken gittiğimde 1.540 kilo boy söylemediler 🙈 31 haftalık olduk yarın gideceğiz bakalım kaç olmuş kurabiyem 🥰
btllsk Gulsen_tanrikulu Boyu net ölçemiyorlarmış canım artık büyüdüğü için hiçbir ölçüm doğru olmaz sadece tahminleri söylenir dedi doktorum sorduğumda. Benim bebek ayağıyla kafasına tekme atıyordu hatta gösterdi bak bunu nasıl ölçüp net birşey söyleyeyim ben dedi 😂😂😂
Mervinho Gulsen_tanrikulu us kağıdında fl var femur boyu demek. Yan tarafında sayı doğrusuna benzer bir şey var fl’ye bakın sayı doğrusu üzerinde ise boyu normal demektir. İleriden de gidebilir geriden de gelebilir bence kimseyle karşılaştırma yapmayın normaldir o 🥰