Ftmanur123 yani çok bunu doktorun daha iyi bilir canım mesela normal rahim büyümesi ağrısı da olabiliyor. Benim erken doğum riskim var ondan kaynaklı ağrım var 22 haftalık girmeye başladım nstye düşün sancım çıkıyor çünkü doktorun aksi bir durum varsa söyler. Birde magnezyum her hamile kullanıyor bu ağrılara iyi geliyor öneririm sana da kullanmiyorsan