beyzariibyk Lina-Annesi benimde en erken 14 Nisan 😍 inşallah sağlıkla alırız kucağımıza sizin kiz galiba 🤗
Tusami Lina-Annesi sezeryan mı olacaksın ? Bende 14 Nisan istiyorum ama daha günü konuşmadık 10-14 arası olur dedi doktorum o kadar. Siz şimdiden ayarladınız mı ? Bende artık günü almak istiyorum inşallah bu cumartesi randevuda alabilirim
sumblogg Lina-Annesi uykudan ziyade lavabodan çıkamıyorum artık😅 baskı yapıyor 🫠 ve sürekli açım😂😂 son zamanlarda cidden ağırlaştığımı hissediyorum
3prensesannesi__ Pamukasln Aynı günlerdeyiz bugün 32 haftamıza girdik bayramdan sonra olur inşallah bayrama tatile acele etmezler inşallah bebişler 😅😍