18+4 günlük hamileyim ikiz gebelik pazar kontrolüm vardı bir sıkıntı yok dedi doktorum esi asagidaydi bebislereden birinin ama çıkmış yukarı bir sıkıntı yok dedi ama kaynanam sürekli neden hareketlerini hissetmiyorsun diyor bir sorun varmıdir gitmeli miyim doktora ona bir sıkıntı yok bazen kasık ağrısı oluyor yavaş yavaş hissederim dedim ama kafama takıldı 2 bebek var hissetmen kazim çoktan diyor kafama takıldı