karanmom Canımlarr bugün kalp atışını duyduk , duyunca inandım ben hamileyim diye gözlerim doldu ne güzel biseymis,Allah isteyen herkesin kucağını doldursun boş bırakmasin 🥰
AdinsMom karanmom evet ya çok garip bi histi bende 7+5de duymuştum ama artık hiç dinletmiyolar devlet olduğu için 30+5 olduk bakalımm 💙💙
Hzzz karanmom çok sevindim tebrik ederim ne kadarlık oldunuz benimde yarın kontrolüm var 6+0 ız bugün inşallah duyabilirim bende cok merak ediyorum
karanmom AdinsMom neden dinletmiolar acaba bebeğe mi zararı var bazılarından hiç dinletmiomuslar anneyee herşey normal diomuslar acaba niyee
AdinsMom Bulbulyuvasi bende sağlık ocağında duydum 27de çağırmışlardı kan tahlili için bi tek o valla
AdinsMom karanmom yok be güzelim devlet hastanesi düzgün ölçüm yapabildiğine şükrediyorum uğraşmak istemiyolar kalp ritmi dinletmekle falan