imos4343 35+2 olduk ve aşağıya doğru bir baskı oldu ve vajina üstü ağrı var yürürken göbeğim düşüverecek gibi acaba bebek kanala mi girdi veya döndü mü yaşayan var mı 😳
MeltemKartal22 imos4343 bende 35 haftamdayım geçen doktora gittim sol kasığım da ağrım var dedim yalancımı gerçek sancımı olduğu çıkar dedi nst ufak sancılar çıktı ultrasonda da pozisyon almış dedi sizinde öyle olmuş olabilir bol bol uzanın