Kuzeymiraa Bursa şehir hastanesi kadın doğum acil bölümünden giden varmı varsa yazsın gözlüklü örtülü bir bayanın ismini öğrenmem gerekiyor acil olarak.
Nur-- Kuzeymiraa şikayet gibi bir durum varsa şikayet hattında biliyorlarmis hangi saatte hangi doktor hemşire olduğunu. Bursa sehir hastanesi acilinde aynı durumu yaşamistim
Ilosunuz1 Konuyla alakasız ama kızlar Kestelde oturuyorum bende şehir hastanesi kadın doğum doktoruna randevu alicam ama nasıl gidilir bilmiyorum. Sanırım metro oraya kadar gitmiyor bilenler yazabilir mi rica etsem ? 😌
minikmucizemmmmmm Ilosunuz1 küçük sanayide inip otobüs duraklarına geç a101 var o tarafa. Ordan şehir hastanesine giden çok var H-4 H-3 sanırım gene sorarsın
Kuzeymiraa GulserenKY kavga ettim oradaki doktor kılığındaki kadın ve adam bana hayatımın en kötü gününü yaşattı. Gereğini yaptım heryerden şikayet ettim
Nur-- Gebeanne45 aslında ben kontrollere oraya gidiyorum ilk kızımı orda doğurdum normal kadin doğumu iyi ama acili çok ilgisiz direk kananamn veya doğum baslangici varmi diyor diğer türlü bakmak istemiyor
Gebeanne45 Nur-- kesinlikle katılıyorum buna aşırı derecede sırt ağrım vardı yat geçer falan dediler çok saçma bir şekilde
Kuzeymiraa GulserenKY sende azarla yavrum insanız ya biz onların görevide o madem istemiyorsa yapmasın
GulserenKY Kuzeymiraa Sen 1 diyorsun o sana 2 katı laf sayıyor çok saygısızlık. Bende adını bilmiyordum yoksa şikayet edecektim ama yakasinda ismi yazmiyordu
Kuzeymiraa GulserenKY ben de bilmiyordum sağlık bakanlığını aradım muayene lduğum saate kadar orada olan doktor isim vs herşey çıktı. Hak edene hak ettiği gibi orada oturup bizi azarlamaya üstten bakmaya hazır bekliyorlar
GulserenKY Kuzeymiraa oradan öğrenildiğini bilseydim ben de arardım Benimkinin üstünden zaman geçti 2-3 ay kadar.