Kızlar elimde değil. Herseyi amaa herseyi kafama takıyorum. Kendi doktorun kendin ol diyolar amaa elimde değil kiii… doğuma az bi zaman kaldı bütün günüm nasıl olcak nasıl gecicek. Sağlıklı şekilde kucağıma alır mıyım oyle mi olur böyle mi olur diye düşünerek geçiyor….