Bence erkenden yapmayın testi. Sonrası çok stresli oluyor. Kese var mı yok mu falan insan düşünüp duruyor bence en azından regliniz 4 5 gün geçsin öyle yapın testi insan heyecan yapıyor hevesleniyor biliyorum. Ben de erkenden öğrenmek istedim ama hayal kırıklığı yaşamak istemedim reglim 4 gün geçti öyle test yaptım. Şimdiki aklım olsa en az 10 gün geçince yapardım . Günler geçmek bilmedi çünkü.