Gnl01 yaptırdığım gün bir şey olmadı. Hatta ne kızardı ne sızladı. Çok rahat uyudum o gece. Diğer gün öğlene doğru kızardı, şişti ve sızlamaya başladı. Şiştikten 4 gün sonra falan kesilmeye başladı🥺 uykuyla alakası var mı bilmiyorum ama aşıdan sonra o 4 günde uyudum yani 🤷