Esraaaaacun Kızlar hamileliğimin 3.5 ayındayım hafif rahim kısmıma sızlar gibi ağrı oldu doktorumda magnezyum verdi sanki bunu kullanınca daha çok oluyor gibi oldu yaşayan var mı
Rabiaa5877 Evet, benimde öyle oluyordu hatta sonrasında bel bacak ağrılarım için ikiye çıkarttı. Sonrasında düzeldi vücudun alışkın değildir, Korkma cok normal ben 8. Ayımdayım hep kullandım hala kullanıyorum gercekten de ağrım olmadı
Esved Benim de bel ağrım olduğu için verdi 1 aydır kullanıyorum ama bi faydasını göremedim, sanki boşu boşuna hap içiyormuşum gibi geliyor bazen
Rabiaa5877 Esved bence kalsiyum takviyeside almalısın. Dişlerim için başlamıştım ama kemiklere coo iyi geliyor nerdeyse doğuma 1 ay kadar kaldı ben hala ne bacak ne bel ağrısı yaşamadım sürekli magnezyum ve kalsiyum alıyorum, dişlerime fayda etmiyor gerci ama içiyorum
Soydogan Esraaaaacun bende kullanmaya erken basladım skolyozum oldugundan agrım cok oluyor.ama kasık agrısı ıcın verdıklerını ılk defa duydum acıkcası
MelisBerdo Esraaaaacun osteowell kullanıyorum 20. Haftadan beri çok fazla kramp olduğu için. Magnezyum sizi rahatlatır. Doktorum gece almamı önerdi
Aynenkanka Esraaaaacun ben de migren için kullanıyorum çok şükür başladığımdan beri atak yaşamadım ve vücut ağrılarım minimum düzeyde 🙏
Mhmtefeaysnr Esraaaaacun 14 haftalığız 12 den beri kullanıyorum artmadı karın bacak ağrılarım ama bi faydasınıda görmedim maalesef bilmiyorum daha kullanır mıyım kullanıpta ilerde faydasını görür müyüm 🤷
Esraaaaacun Çok sağolun kızlarrrr 🙏🥰🙏Bi de ben birsey öğrendim sizinle de paylaşayım sigara içen kişiler varsa yanınızda onlar da tetikliyormuş dikkat edin
DerinDuru Esraaaaacun bende 6 ci ayimdan beri kullanıyorum hayatımı kurtardı yine oluyordu suan 35 ci haftadayım sıklaştıgi için doktorum 2 ye çıkardı sabah akşam iç dedim çok daha iyi geldi
Rabiaa5877 Gizemmiray35 ben kramplarım olduğu zaman iki normalde 1 kullanıyordum. Ama 6. Aydan itibaren hep iki kere içiyorum. Bazen unutup hiç içemiyorum o ayrı tabii
Koyuncu Magnosit ne kadara aldınız eczaneden. Benim doktorumda verdi bel ve kalça ağrılarım için birde bemiks c vitamini yazdı. 600 küsur a aldım devlet karşılamıyor dediler