Zehrakomut Kızlar nerdeyse 2 haftadan fazla griple savaşıyorum ilaç kullanamaıyorum ne yapsam geçmek bilmiyorum yoruldum artık sizler özel olarak birşey yaptınız mu yada ilaç kullanan var mı aranızda ?