Kızlar ben sağlık ocağına gittim kayıt yaptırmak için kanla idrar tahlili istediler sonra beni Takibimi yapan hemşire aradı idrarında 2 protein çıktı bol bol su iç Çarşamba günü gel tekrar bakalım dedi yaşayan oldumu ne oluyor hiç bilmiyorum ne anlama geliyor bilgi verir misiniz ?