Gizem_cetinbas 1trimester Valla faydalımı Zararlımı hiç bilmiyorum oldum olası kahve içmem sevmiyorum sadece Nescafe içiyorum onu da çok çok nadir ben genelde karadut kuşburnu onları içiyorum kahve sevmeyen tek benmiyim acaba 😅
Elif-59 1trimester kafeinsiz kahveler var ben ondan içiyorum içim rahat ediyor en azından . Deneyebilirsiniz
Sahnedekimadam Soru gebe olmayan bir birey için mi ? Kafein bebişler için zararlı çünkü.. 1 fincan müsade ediyor doktorlar
1trimester Sahnedekimadam Gebeler için benim doktorum hiçbir şekilde içme dedi mesela Banu Çiftçi’nin sayfasında günde 1 fincan içilebildiği yazıyordu 🤰🧚♀️
Hilal2 Bana doktorum kahveyi yasakladı kesinlikle içmeye çeksin dedi çayıda çok acık olursa içebilirsin dedi onuda baya bi içiyorum napim insan sıkılıyor bişey arıyor illa