35+2 den gidiyoruz daha bugün doktor kontrolümüz vardı, her şey yolunda denildi. Ama eve geldiğimde fena bi ağrım başladı, kasık bölgemde ağrı, tuvalet isteği oluyor ama tuvalete çıkamıyorum. Yaşayan oldu mu? Normal soğuk algınlığı mıdır yoksa hamilelikle alakası var mı?