Nurlyy Rinaa kürtaj olmadım kendim düşük yaptım ne zaman oldu yumurtlama bilmiyorum ama o ay içinde yine oldu ve tekrar gebeyim çok şükür
Sefanur_00 Rinaa bende sağlıksız gebelik olduğu için zorunlu kürtaj oldum bir an önce tekrar hamile kalmak istiyorum aynı şeyi bende merak ediyorum doktor 2 ay korunun dedi ama korunmak istemiyorum korunmasam ne olur acaba ?
Rinaa Nurlyy allah bagislasin insallah saglikla kucagina alirsin canim🤍 peki dusukten ne zaman sonra iliskiye girdiniz
Nurlyy Rinaa amin inşAllah, 4 gibi kanamam sürdü benim, 4 gündem sonra gün aşırı ayın 20 sine kadar devam ettik, sonrasında zaten kasık ağrılarım başladi ayın 20 si itibari ile hiç girmedik
Rinaa Sefanur_00 Sefanur_00 benimde gelisimi geri kalmisti 8 haftalikti kalbi durdugu icin kurtaj olmak zorunda kaldim, bana doktor hic beklemeyin kanaman iki uc gun durunca devam edin dedi. Teorikte bu soylenmez ama pratikte bu sekilde daha rahat hamile kaliniyor dedi ama benim kontrol muayenesinden sonra yine kanamam basladi.. 10. Gun bugun. Senin hala devam ediyor mu?
Sefanur_00 Rinaa benimde bugün 8. Günüm benimde lekelenme şeklinde devam ediyor hala kanama. Rabbim yüzümüze gülsün inşallah isteyen herkese nasip etsin