Kızlar ya siz tahll sonuçlarınızı hemn gösteriyormusnz yoksa bazen kontrole kadar bikaç gün geçiyor mu? Pazartesi tam 1 ay olmuştu ve hastane içindeki aile hekimine kan verdim 3.25 çıkmış 10 haftalığım. Zatn 5 yıldır ilaç kullanıyorum şuan 100 mg levotiron alıyorum. Ama bm sonucumu henz gösteremedim en erkn Randevu bu pazartesi gününeydi. Aradan bi hafta geçmiş olucak korkuyorum ya bi hafta bklemek sıkıntı olurmu? Kadın Doğumcuya mesaj attım bugun hafta sonu 2 gün 150 iç hafta içi 100 e devam dedi