Kızlar ufak çaplı bir pıhtılaşma sorunum var doktorum tüp bebek doktoru bunu enzimlerimi geliştirerek atlatabileceğimi söyledi ama öğlen arasından sonra yoktu asistanlarına bilgi verdi ilaçlarımı onlar yazdı . Şimdi öncelikle ocean b12 ve ocean mefhyl folat birde devid 3 yazdı bunların kullanışı tamam sadece progestan 200 mg gece 1 defa vajinadan alıcam ama yumurtlamayla mı çatlamaylamı kullanmaya başlıycam onu anlamadım kullananlar yardımcı olabilir mi