Yeter49 Kizlar bilkente doğum yapan varmı sezeryan yada normal nasıl iyi ilgileniyrlarmi esleriniz refakatçi olarak kalabiliyrmu 37+0 bebisimiz az kaldı gelmesine teyzeleri🤭🥰😂
Fatma-ylcn Yeter49 bugün kontrol için gittim hemşire hanım duyuru yapıyordu doğumda esiniz de yanınızda bulunabilir ve sonrasında tek kişilik odalarda kalabilirsiniz diye 😁
Ozgee123 Fatma-ylcn ay hadi inşallah ya umarım alırlar eşlerimizi sancı sırasında istiyorum doğum esnasında değilde ama refakatçı olarak kabul ediyorlarmı eşi burda etmiyorlar diye yazmışlardı
Aleynanur Fatma-ylcn buna eğer doğruysa çok sevindim sezeryan olacak benimki Ağustos’ta eşimden başka kalacak kimse yok annem oğlumla ilgilenir şehir dışından gideceğim oraya gelmez kimse başka alternatifim yok rica edersek kabul ederler mi acaba tek kişilik odalar da
Fatma-ylcn Ozgee123 sonrasında kalabiliyor mu bilmiyorum ama yanlış hatırlamıyorsam öyle dedi hemşire 🤷🏻♀️
Yeter49 Fatma-ylcn oyy fındığın benm zaman su gibi geciyo dicem ama biraz yalan olack dönem dönem kolay geciyo desek daha doğru olur rabbim hayrlis ile kucağına almayı nasip etsin canım bende pazartesi gidicem bakalım ne dicek bu sefer doktor❤️🤲
Fatma-ylcn Yeter49 insallah çok güzel hayırlı haberler alırsın. Zaman çabucak geçsin kucağıma alayım istiyorum 🤭
Svdlina Evet ben yaptim cok iyler ve ilgililer. Ben ikinmaya baslayana kadar esim yanimdaydi sonrasinda zaten cikartiyolr dogum baslayinca
Fatma-ylcn Aleynanur doğumdan sonra izin vermezler galiba oradaki hemşire doğum sırasında demisti ama bence görüşün
Aleynanur Fatma-ylcn öyle bi ihtimal olamaz zaten sezeryan olacağım rica ederim ordakilere kimse yok başka diye tek kişilik oda isterim bunun için nere ile görüşmem lazım